środa, 28 stycznia 2015

Dzień V- 28.01.2015r.

Dzisiejszy dzień był dla mnie niesamowitym i wzruszającym przeżyciem. Mogłam na własne oczy zobaczyć i dotknąć miejsca narodzenia Jezusa. To niesamowite uczucie będzie towarzyszyło mi do końca życia.   
Kasia

Dziś mogliśmy na własne oczy zobaczyć miejsce, w którym narodził się Pan Jezus, jest to dla mnie wyjątkowe zdarzenie. Cieszę się, że mogę tutaj być i oglądać tak ważne miejsca. Poznajemy niesamowitych ludzi, a ta energia którą nam przekazują dodaje nam sił do dalszej drogi! 

Iza

Dzisiejszy dzień był dla mnie niezwykły pod każdym względem, a do wielu przeżyć przyczynia się ksiądz Zygmunt, który cały czas jest naszym przewodnikiem. Jest to piękny czas, czas rekolekcji, czas refleksji, modlitwy i głębszych duchowych doznań, które miejmy nadzieje będą owocować w przyszłości.          
Weronika

28 stycznia był imponujący! Byłem w Betlejem, w miejscu gdzie narodził się Pan Jezus. To dla mnie naprawdę ważne, gdyż to było moim marzeniem, aby zobaczyć najważniejsze miejsca związane z Panem. Czas spędzony na rowerze, daje wiele do myślenia. Daje szanse zmienić się na lepsze! Cieszę się, że mogę tutaj być. WSZYSTKIM tym, którzy umożliwili mi ten
wyjazd – DZIĘKUJĘ! Codziennie o was pamiętam!  
Patryk

Betlejem to najważniejsze miejsce do którego chciałam dotrzeć! Dziś miałam właśnie taką możliwość! :P Jest to cudowne przeżycie zobaczyć, dotknąć miejsca gdzie Pan Jezus się narodził! W każdym z miejsc modliłam się w intencji moich rodziców a w tym szczególnym miejscu dziękowałam za to, że jestem i  ich mam  :) 
Ania

Ten dzień na pewno na długo zostanie w mojej pamięci. W końcu mogłam stanąć w miejscu, gdzie narodził się Jezus. Było to niesamowite zobaczyć i dotknąć miejsca narodzenia, pokłonić się tam Panu i pomodlić się za bliskich mi ludzi.         
Pozdrawiam wszystkich moich bliskich i przyjaciół :*         
Pamiętam o Was w modlitwie w tych ważnych dla mnie miejscach.        
Magda

Dzisiejszy dzień był dla mnie wyjątkowy, ponieważ zobaczyłam miejsce w którym Boże dziecię się narodziło i jestem przekonana że każde następne święta Bożego Narodzenia inaczej będę u mnie wyglądały. Mogę  również powiedzieć że jestem mile zaskoczona uprzejmością tubylców, miło z ich strony że tak serdecznie Nas witają.  Pozdrawiam serdecznie wszystkich ;-) i trzymajcie za Nas kciuki jutro.     
Dominika

Drugi raz w życiu, będę mógł przeżyć dwa razy Boże Narodzenie w jednym roku. Tutaj „ Słowo ciałem się stało i zamieszkało między nami” Bym nigdy o tym nie zapomniał, byśmy o tym pamiętali. Pamiętam w modlitwach o wszystkich, którzy nam pomagają i wspomagają. Pozdrawiam wszystkich, którzy o nas pamiętają i wspierają nas modlitwami.  
x Zygmunt


Dzisiejszy dzień przeżyłam super :) Mogłam na żywe oczy zobaczyć, gdzie narodził się Pan Jezus i usłyszeć Rony’ego – człowieka, który śpiewał dla samego papieża. Na razie jest extra ;D dajemy rade, nie poddajemy się i wzajemnie wspieramy. Pomimo trudności sprawnie pokonujemy trasę, a dzisiaj już z niecierpliwością czekamy na zjazd do Morza Martwego, które odwiedzimy jutro. Pozdrawiamy wszystkich, a szczególnie rodzinę i pamiętamy w modlitwie :*  
Sabina

1 komentarz: